Haber ALO 185’E, 400 BİN TALEP VE ŞİKÂYET GELDİ

ALO 185’E, 400 BİN TALEP VE ŞİKÂYET GELDİ

Tarih: 5.10.2020

Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MASKİ) Genel Müdürlüğü tarafından vatandaşların şikayet ve taleplerini rahatlıkla iletebilmesi için hizmete sunulan Alo 185 Çağrı Merkezi’ne, 2019 yılının Nisan ayından bu güne kadara 400 binin üzerinde talep ve şikayet geldi. Anında sahadaki personele iletilen tüm çağrılar çözüme kavuşturuldu.

KARATAŞ: SORUNLARA ANINDA MÜDAHELE EDİLİYOR

            MASKİ Genel Müdürü M. Yaşar Karataş, 185 Çağrı Merkezi ekibini ziyaret ederek, bir süre gelen çağrılara baktı. Genel Müdür Karataş, 185 Çağrı Merkezi’nin 7/24 kesintisiz çalışmaya devam ettiğini ifade ederek, “Vatandaşlarımızın hizmetlere daha kolay erişimini sağlamak amacıyla Alo 185 Çağrı Merkezinde, gelen talep ve şikayetleri dinleyip, çözüm üretebilmesi için ilgili birimlere aktarımını gerçekleştiriyoruz. 185 Çağrı Merkezinde, talepler ve istekler bekleme süresi olmadan ilgili birimlere aktarılırken, su arıza, kanalizasyon arıza, kaçak su ihbarı gibi birçok konuda vatandaşların sorunlarını doğrudan iletebileceği bir sistem sağlanıyor. Malatya’nın her noktasına haftanın 7 günü 24 saat hizmet veren Alo 185 Çağrı Merkezi çalışanlarımız da mesai kavramı olmaksızın arıza, ihbar, şikayet, planlı ve plansız su kesintileri gibi her türlü konunun en hızlı şekilde kaydını alıp, ilgili birimlere yönlendirerek, vatandaşlarımıza hizmet vermeye devam ediyor. Çağrı Merkezimiz, hizmet kalitesi standartlarını her geçen gün vatandaşlarımızdan gelen talepler doğrultusunda artırarak, çizgisini en üst seviyelere çıkarmaktadır. Vatandaşlarımızın taleplerinin sonuçlandırılmasında yoğun mesai harcayan Alo 185 Çağrı Merkezi çalışanlarımıza teşekkür ederim” diye konuştu.

HABERİN DİĞER FOTOĞRAFLARI


DİĞER HABERLER







Copyrigt © 2017 Malatya Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi Genel Müdürlüğü (MASKİ) ® Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Metin KILINÇ